חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פתרונות בישום אויר לחנויות

12/12/2022

כיצד לדאוג לכך שלקוחות ירצו לבקר בחנות שלכם ולהישאר בה כמה שיותר ואף לקנות? גלו את הסוד של כל חנות מצליחה, והוא פשוט מאוד – בישום חלל האוויר.

אנחנו מבקרים בחנויות כדי ליהנות מחוויית קנייה משודרגת ונעימה, ואנחנו מצפים מבעלי החנויות לדאוג לכך שהחנות תהיה במצב ראוי לקבלת מבקרים שירצו להישאר בה. העיצוב הוא חלק מהסיפור אבל גם הניקיון והאוויר הנקי שיש בו אפילו מעט ארומה של הפריטים החדשים, כמו שאנחנו אוהבים להריח לעתים. אנשים אינם נשארים במקומות שבהם הם אינם יכולים לנשום מסיבות שונות, ולכן אנשי מכירות רבים יודעים שהסוד למשוך קונים ולקוחות פוטנציאליים לחנויות הוא בעזרת מפיץ ריחות נעימים. בחנויות מסוימות זה חלק טבעי מהסחורה, כמו בתי אוכל ומאפיות, או חנויות קוסמטיקה ואיפור, ובחלק אחר זהו פשוט האוויר הנקי שנעים לנו לשהות בו במקום להריח את האנשים הרבים שמגיעים למקומות כאלה, מטבע הדברים.

ריחות נעימים בחנות הם הכרח

אי אפשר לשלוט בתנועת האנשים ולכן כל שנותר לעשות הוא לנטר ולפקח על האוויר ומערכות המיזוג כך שיהיו כמה שיותר פעילות. כשמוסיפים לזה מתקני בישום אוויר שמוסיפים ניחוח נעים ולא דומיננטי מדי, אפשר להוציא את המרב מכל חנות באמצעות תוספת זו. הדרך הנכונה לבשם חלל חנויות היא באמצעות מתקנים מיוחדים ומתוחכמים שמבקרים את כמויות הבישום, השעות שלו וגם הפעילות. יש כמה סוגים של מתקנים ולכל חנות מותאם המתקן המתאים לה לפי גודלה, תנועת האנשים ונפחה, מבנה החנות וצורכי הבעלים. אפשר לתת מענה יעיל וטוב לכל מבנה ולכל חנות, בהתחשב בנתונים שלה.

מה מוצע לכם במתקן מבשם אויר לחנות?

יועצי החברה בודקים את הצרכים ואת התשתיות ומייעצים להציב מתקן או מטהרי אוויר ואירוסולים לפי אופי החנות והאפשרויות שלכם. הייעוץ משולב בתכנית שירות שמותאמת למכשור המקצועי ולמתקנים שבוחרים לחנות. השירות כולל ביקור חודשי למילוי המכלים, מערכת תוכנה שאפשר להפעיל מאפליקציה בסלולרי ובכך להגביר את יכולת השליטה שלכם בה, בדיקת הנתונים האישיים של החנות באזור המיועד לכך באפליקציה והפעלתה ופיקוח עליה כל הזמן. המתקן עצמו יכול להיות מבשם אוויר עצמאי או במערכת מיזוג האוויר, או הצבת מטהרי אוויר, כאמור. כל המתקנים מפזרים ריחות בדרגה האופטימלית לכם בקביעות ומבלי להוריד מרמת הבישום. תוכלו לבקר זאת גם בעזרת האפליקציה והתוכנה, שמתוכנתת מראש לפי הנתונים שתזרימו לתוכה בעזרת היועצים. כך תבטיחו שבחנות תימשך כל הזמן האווירה הנעימה.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

02/08/2023

מחפשים את הריח המושלם לבית או לעסק?
יש לנו פתרון מותאם אישית בשבילכם!

דילוג לתוכן