חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פתרונות בישום אויר לחברות אחזקה

09/10/2022

חברות האחזקה המטפלות במוסדות ובמקומות ציבוריים הן אלה שבדרך כלל מטפלות בבעיות מטרדי ריח שונים ובטיהור האוויר והן זקוקות לכמה שיותר אפשרויות ופתרונות.

מי שאמון על המלאכה של ניקוי וטיהור החללים שבהם אנחנו מסתובבים בכל מיני מקומות ציבוריים יודע ומכיר היטב את כל הסודות המקצועיים של אוויר נעים ונקי. נטרול ריחות ממקומות ציבוריים בכל חלל הוא משימה קשה משום שמדובר תמיד בשימו שבחומרי ניקוי חריפים שחייבים לעמוד בעומס המבקרים ונפח התנועה האנושית בכל מקום כזה. אין מדובר רק בחדרי שירותים ומקומות כאלה שבהם שמירה על היגיינה וסניטציה היא חיונית, כי אם גם בחדרים אחרים, בחללי עבודה, במטבחים, בחנויות, באולמות קבלה, במשרדים, עסקים שונים שאינם מקבלים קהל, במוסדות השכלה ובמוסדות רפואיים שבהם לבטח השמירה על נטרול ריחות מסודר הוא חיוני גם מבחינת ניקיון.

מתקני בישום לתחזוקה שוטפת

ישנם כמה וכמה מתקנים שעוזרים לאנשי תחזוקה לטפל בנטרול הריחות ובבישום חללים שונים, חלקם ממוחשבים וחלקם מופעלים בצורה ידנית. זה תלוי במבנה ובגודלו וזה תלוי בפעילות המתקיימת בו. אנשי אחזקה מודעים לאפשרויות שהן בעיקרון או קבועות וצמודות למערכת מיזוג האוויר, או הצבת מתקנים עצמאיים קטנים, או שימוש באירוסולים ובמטהרי אוויר נוספים. כל הפתרונות האלה מחייבים כמובן תחזוקה שוטפת והחלפת מכלים ומילוי שלהם בנוזלים, כאשר חלקם יכול להיות מנוהל באמצעות תוכנה ואפליקציה. דבר זה מקל על עבודת האחזקה של האנשים ומאפשר להם לתת שירות טוב יותר למקומות שבהם הם פועלים.

ציוד ומתקנים לבישום

תכניות שירות של חברות לבישום חללים מציעות לחברות האחזקה את האפשרויות הממוחשבות לפיקוח ולשליטה בתכניות הבישום, כחלק מתכנון וייעוץ כולל למקומות אלה. בניית תכנית בישום והפעלתה בעזרת חברות האחזקה מבטיח שהפעילות הרציפה תימשך בצורה יציבה והנאת הלקוחות מאוויר נעים ומבושם תהיה מתמדת. שילוב של טכנולוגיה מתקדמת שמציעה מתקני בישום כמו א.ר.ן, למשל, ומערכת בישום עצמאי מיני, היא חלק מההתקדמות שנרשמת היום בתחום זה. מדובר באפליקציה ותוכנה שאליה מוזנים כל הנתונים שנדרשים כדי לתכנן תכנית בישום יציבה לאורך זמן, ושליטה בה בעזרתה כך שאנשי האחזקה יודעים כל הזמן בדיוק מה קורה. לחברות אלה מוצעים גם אירוסולים ומתקני בישום מטהרי אוויר שיותקנו בחדרים ייעודיים לכך כמו מטבחים וחדרי שירותים, לרווחת כל המבקרים והעובדים במתקנים ציבוריים אלה. דיספנסרים ומכלי בישום ממולאים באופן קבוע על ידי נותני השירות בחברת הבישום, יחד עם פיקוח מלא על כל הנתונים.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

02/08/2023

מחפשים את הריח המושלם לבית או לעסק?
יש לנו פתרון מותאם אישית בשבילכם!

דילוג לתוכן