חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

על בישום אווירי ויצירת אווירה טובה

02/08/2023

שני הדברים הראשונים מהם המוח האנושי מתרשם כשאנחנו נכנסים למקום מסוים הם המראה והריח. ריח רע דוחה אותנו מהמקום ואילו ריח טוב יכול להוות פרמטר מרכזי בהרגשה שלנו ובאווירה הכללית במקום מסוים, ואפילו להוות שיקול בלתי מודע בתוך מערך השיקולים על סגירת עסקה, לדוגמא. אז איך דואגים לבישום אוויר תמידי וטוב, שישרת את העסק בצורה הטובה ביותר?

הצד הטכני

למעשה, הצד הטכני של בישום האוויר הוא מאוד פשוט: השפרצה קבועה של מטהר אוויר מבושם בחלל. זה לא אומר שכל כמה דקות צריך לעשות סיבוב עם מטהר אוויר ידני חלילה, שעשוי לגרום להצפה של ריח חזק מדי בחלל, או העסקת מישהו במשרה מלאה כדי לשמור על החלל מבושם כמו גם לגרור הוצאות גדולות מאוד על רכישת מטהרי אוויר. זה כן אומר שצריך להתקין מתקן בישום אוויר אוטומטי ולהתאים למקום את סוג המתקן, את הניחוח הנכון לצרכי המקום ואת מידת הבישום הרצויה הקובעת את תכיפות פיזור הבישום בחלל.

הצד המקצועי

כדי לעשות את כל זה בצורה נכונה: התאמת מתקן הבישום לחלל, התאמת הניחוח לצרכים ותכנות המתקן למידת הבישום המדויקת, דרושה עזרה מקצועית.

  • התאמת המתקן לחלל
    התאמת המתקן לחלל צריכה להיעשות על ידי אנשי מקצוע, בהתאם לצרכים ולדרישות. ישנם מתקנים הממוקמים בתוך מערכת מיזוג האוויר ומבשמים את המבנה כולו, וישנם מתקנים מקומיים המבשמים חלל מסוים בלבד, כמו חדרי שירותים לדוגמא. כדי להבין איזה מתקן ייתן את המענה הטוב ביותר לצרכים שלכם מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע.
  • התאמת הניחוח ללקוח
    התאמת הניחוח לללקוח היא חלק מתחום שנקרא פסיכולוגיית הריח. מי שבקי בתחום יודע כי זה לא מספיק שהניחוח יהיה נעים לכם וכי יש ניחוחות מסוימים שיכולים ממש לשרת את העסק ולהשרות בו אווירה טובה וישנם ניחוחות שמתאימים לתחומים מסוימים. גם כאן מומלץ להסתייע באנשי מקצוע כדי לבחור את הניחוח הנכון למקום הנכון.
  • תכנות מידת הבישום
    קביעת מידת הבישום הסופית יכולה להיות לגמרי בשליטתכם, בעזרת אפליקציה ייעודית שתתקינו במכשיר הטלפון הנייד שלכם, אפליקציה שתאפשר לכם לקבוע גם את השעות בהם יהיה בישום אוויר בחלל ושעות בהן לא יהיה בישום אוויר. כדי לקבוע את מידת הבישום הרצויה כדאי, שוב, להתייעץ עם אנשי המקצוע, כדי שהניחוח לא יהיה כבד מדי. למעשה, מידת הבישום המומלצת צריכה להיות כמעט בלתי מורגשת. גם את ההדרכה על שימוש באפליקציה תקבלו מאנשי המקצוע, ומרגע זה ואילך ההחלטה בידכם.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

15/06/2023

מחפשים את הריח המושלם לבית או לעסק?
יש לנו פתרון מותאם אישית בשבילכם!

דילוג לתוכן