חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מפיץ ריח חשמלי – בשביל מה זה טוב?

07/02/2023

בעיית הריחות הרעים קיימת מאז ומעולם בבית, בחוץ, במקומות עבודה, במוסדות שונים, במקומות ציבוריים ועוד. ישנם גורמים רבים שיכולי לגרום לריח לא טוב, החל באשפה וכלה ברטיבות, ולא תמיד אפשר למצוא את הגורם לריח או, במידה ומוצאים את הגורם, לנטרל אותו לחלוטין. בדיוק כאן אנחנו נכנסים לתמונה עם מפיץ ריח חשמלי המנטרל ריחות רעים ומטהר את האוויר.

מה זה מפיץ ריח חשמלי?

מפיץ ריח חשמלי כשמו כן הוא – מכשיר להפצת ריח הפועל בעזרת טכנולוגיה חשמלית כלשהי, בין אם בחיבור ישיר לחשמל ובין אם על סוללות. פיזור הריח בחלל נעשה בצורה מבוקרת ומדודה, כך שלא ייתכן מצב של "עודף ריח" המהווה מפגע בעצמו. האוטומציה של המכשירים החשמליים והשליטה על עוצמת הריח בחדר הופכים אותם לאידיאלים לכל מקום בו יש צורך בבישום קבוע של החלל.

בהרבה מאוד חדרי שירותים ציבוריים, כמו במקומות עבודה למשל, ניתן למצוא היום מפיצי ריח חשמליים הנמצאים במקום נסתר כלשהו, ודואגים שלחלל יהיה ריח טוב באופן תמידי. גם בחנויות רבות משתמשים במפיצי ריח חשמליים כדי לסייע בהשריית אווירה טובה ונעימה במקום, בלובי של בתי מלון ועוד.

הפעולה של מפיצי הריח החשמליים היא עדינה ומבוקרת, כאמור, ואינה צורכת הרבה חשמל, כך שלא תרגישו את ההבדל מבחינת מחיר החשמל ולא תצטרכו להחליף בטריות לעיתים תכופות, במידה ומדובר על מכשיר שפועל על בטריות. למעשה, הסוללות יכולות להחזיק מעמד מספר חודשים, תלוי בתכיפות פיזור הריח כפי שהגדרתם אותה.

איזה מפיצי ריח חשמלי קיימים?

ישנם כמה מכשירים מומלצים לשימוש, בהתאם לצורך:

  • מבשם אוויר עצמאי: מבשם אוויר עצמאי או מבשם אוויר משולב במערכת מיזוג האוויר הוא מפיץ הריח החשמלי היעיל ביותר לבישום חללים גדולים מאוד, והוא נמצא בשימוש בבתי מלון, קניונים, משרדים ועוד. במפיץ ריח חשמלי כזה מותקן בקר ממוחשב המאפשר לתכנת את עוצמת הריח לפי הצורך וגם את השעות בהן יפעל, כך שכאשר אין פעילות בחלל הוא לא יעבוד כלל. המבשם העצמאי הוא הדגם המשוכלל ביותר של מפיצי הריח החשמליים והשליטה בו נעשית על ידי אפליקציה ייעודית המותקנת במכשיר הטלפון הנייד. האפליקציה גם מאפשרת לקבל דוחות לגבי תפקוד המכשיר בזמן אמת, כך שניתן לשנות את התכנות שלו בכל רגע נתון.
  • מפיץ ריח חשמלי "מיני": מבשם אוויר מיני מאפשר את פיזור הריח הנבחר בצורה אופטימלית בחללים גדולים כמו חנויות, לובי של בנייני משרדים, דירות, חדרי שירותים גדולים במקומות עבודה ועוד. בדומה למפזר הריח העצמאי, ניתן לשלוט במערכת של מערכות המיני דרך אפליקצייה במכשיר הטלפון בנייד ולהתאים את התכנות שלו בצורה אידיאלית לצרכים הספיציפיים. למעשה, ההבדל היחיד בתפקוד שתי המערכות הוא העוצמה שלהם וגודל השטח שהן יכולות לכסות.
  • מטהר אוויר אוטומטי: מטהר אוויר אוטומטי הוא מפיץ ריח חשמלי קטן יותר משתי המערכות החשמליות שכבר הזכרנו, והוא מתאים לחללים קטנים יותר. גם מטהר האוויר האוטומטי מאפשר לשלוט בעוצמת הריח ותדירות הבישום ולתכנת אותם מראש, והוא פועל על סוללות, אותן יש צורך להלליף מדי חודש עד שלושה חודשים בהתאם לתדירות השימוש שקבעתם בו.

כל מה שנשאר לכם לעשות עכשיו הוא להבין מהי עוצמת הבישום הדרושה לכם ובאיזה חלל אתם זקוקים לבישום ולהתאים לעצמכם את מפיץ הריח החשמלי האידיאלי עבורכם.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

02/08/2023

מחפשים את הריח המושלם לבית או לעסק?
יש לנו פתרון מותאם אישית בשבילכם!

דילוג לתוכן