חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בישום חללים גדולים

06/07/2022

כולנו מכירים את הריחות הנעימים שאנחנו נתקלים בהם בכניסה למקומות ציבוריים, וכעת הזמן להבין ולגלות כיצד עושים זאת ומונעים מאתנו מועקה של אוויר לא מטוהר.

אחד המאפיינים של חללים ציבוריים גדולים הוא העובדה שהם מתחזקים בצורה נאותה ושוטפת כל הזמן, בגלל אופיים ותפקידם. מטבע הדברים יש בחללים כאלה תנועה גדולה של עוברים ושבים, כמו בנמלי תעופה וטרמינלים, מוסדות כמו בתי משפט ומשרדי ממשלה, חנויות ענק, ספריות ומוסדות להשכלה גבוהה ועוד. נוכחות של אנשים כה רבים מייצרת בהכרח גם מטרדי רעש, ריח ולכלוך, ובכולם אפשר לטפל ולנטרל בתחזוקה יום יומית בדרכים שונות. יחד עם הניקיון היום יומי החיוני יש צורך לאוורר מקומות כאלה ולדאוג לא רק לתחלופת אוויר ולזרימה מספקת, אלא גם למנוע מטרדי ריח שעלולים להיגרם מכך שאנשים רבים מתאספים במקומות שונים ולעתים נושאים אתם עוד ציוד ותכולה שעלולה לגרום למטרדי ריח נוספים.

מתקני בישום הם הפתרון למטרדי ריח

חשיבותה של האווירה המכובדת והנעימה במקומות כאלה ברורה וחלק מזה היא שמירה על טיהור האוויר מריחות לא נעימים שונים. אי אפשר, כמובן, לשלוט בכל הגורמים שיוצרים אוויר לא נקי מניחוחות לא רצויים, ולכן בדיוק לשם כך נועדו מתקני בישום חללים גדולים. הצבת מתקנים שונים במקומות אסטרטגיים כמו מוסדות ציבור פותרת בעיית ניחוחות ואוויר לא נעים, ויש כמה דרכים לעשות זאת בהתחשבה בגודלו של המקום ותנאים שונים כמו המבנה שלו והתפקידים שלו. כשמציבים מתקני בישום לחללים גדולים מכל סוג שהוא יש לקחת בחשבון שלא רק הריחות חייבים להיות מוסכמים על כולם כריחות נעימים ולא מעיקים, ויש לדאוג לזרימה נכונה וסבירה שלהם בצורה קבועה ומבוקרת מבלי להציף יורת מדי או להזרים פחות מדי.

מתקני הבישום המתאים לכם

יש כמה פתרונות כאלה שמיועדים לבישום חללים גדולים, וכולם מוצבים בייעוץ ובהתאם לתכנית שמפותחת על ידי אנשי המקצוע כדי לעשות זאת נכון. המתקן המתאים ביותר למקומות גדולים במיוחד הוא בדרך כלל מבשם אוויר עצמאי במתקן משלו או במערכת המיזוג. בצורה כזאת הניחוחות מגיעים לכל מקום ולכל פינה. מתקן זה נקרא א.ר.ן, והוא מתוכנת על ידי בקר ממוחשב לפי צורכי הלקוחות ומבנה המקום וגודלו, כולל עוצמות הריח והשעות שבהן הוא פעיל. ההפעלה שלו קלה משום שהיא נעשית באמצעות אפליקציה ייעודית שמופעלת מטלפונים סלולריים, מה שמקנה לכם שליטה מוחלטת בכל שעה מכל מקום. כל מקום כזה מקבל דו"ח פעילות ללקוח והנתונים זמינים להם כל הזמן באזור האישי שלהם.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

02/08/2023

מחפשים את הריח המושלם לבית או לעסק?
יש לנו פתרון מותאם אישית בשבילכם!

דילוג לתוכן