חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בישום חללים גדולים

23/07/2017

התחום המדעי הקשור לחוש הריח הולך ומתפתח בשנים האחרונות, ואחת המסקנות הברורות שלו היא כי הריח משפיע עלינו בצורה מוחלטת, גם אם אנחנו בדרך כלל לא מבינים אותה. הריח מעורר בנו אסוציאציות שונות וזכרונות הקשורים אליו, והוא יכול להניע אותנו לפעולה. כלומר, אם אנחנו מודעים לפעולת הריח על המוח האנושי אנחנו יכולים לרתום אותו לטובתנו ולדאוג לניחוח מתאים בחלל – של בית המלון, המפעל, האולם, המשרד, או כל חלל אחר. מומחי חברת אייסנס מספרים כל מה שצריך לדעת על בישום חללים גדולים.

הריח כאלמנט עיצובי

חוש הריח הוא חוש אינטואיטיבי והמוח מזהה ריחות רעים, לא נעימים, מעופשים וכו', גם אם המודע שלנו אינו קולט אותם, ומשפיע על הדרך בה אנו תופסים את המקום אליו נכנסנו. כאמור, אנחנו יכולים להשתמש בריח לטובת העסק שלנו, וכדי לעשות זאת יש להתחיל להתייחס לריח כאל עוד אלמנט עיצובי בחלל. ישנם בעלי מקצוע המתמחים בהתאמת הניחוח לחלל, ומדובר במלאכת מחשבת של ממש. לדוגמא: משרד עורכי דין מכובד, שמרוהט ברהיטים כבדים וכהים, צריך להתאים לעצמו ניחוח עמוק ומכובד, וריח פריחה קלילה ואביבית יתנגש עם עיצוב המשרד ועם המסר המכובד והרציני שיש להעביר בו. ניתן להתאים את הניחוח באופן ספיציפי ולהרכיב בישום ייחודי לכל עסק וחלל או לבחור מבין מגוון הניחוחות הקיימים את הניחוח המתאים ביותר. כך או כך, ברור שריח טוב בלבד אינו מספיק.

כיצד יוצרים בישום בחללים גדולים?

כמובן שבישום החלל אינו משחרר אותנו מהניקיון של המקום, ובישום חדר מלוכלך לא באמת יעזור כיוון שהמוח יקלוט גם את ריח הלכלוך מתחת לריח הבישום. בכל מקרה, ניתן למצוא היום מגוון פתרונות אוטומטיים לבישום חללים גדולים או קטנים, שאינם דורשים התעסקות בלתי פוסקת עם השפרצת חומרים שונים באופן ידני. אנחנו ממליצים על שני פתרונות אידיאליים לבישום חללים גדולים:

  • שילוב של מבשם אוויר במערכת האוורור.
    מומלץ כאשר אנו מעוניינים באותו ריח בכל השטח, באותה עוצמה. מערכת בישום זו נסתרת מהעין ופועלת בצורה אוטומטית בהתאם להגדרות שנכניס בה: עוצמת הבישום ותדירות הפעולה, וכן את השעות בהן הבישום יפעל. מערכת זו נשלטת בצורה מלאה על ידי אפליקציה המותקנת במכשיר הטלפון הנייד.
  • מערכת מיני לבישום חללים גדולים.
    מומלצת לחנויות, חללי תצוגה, כניסה לבנייני משרדים ומקומות אחרים בהם אי אפשר לשלב את מערכת הבישום במערכת המיזוג. מערכת זו היא קופסא מעוצבת המונחת באחת מפינות החלל ופועלת בצורה אוטומטית לפי ההגדרות שניתנו לה מראש, כך שהניחוח הקבוע נשמר בחלל לאורך כל היום. גם מערכת זו נשלטת באופן מלא על ידי אפליקציה המותקנת במכשיר הטלפון הנייד.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

02/08/2023

מחפשים את הריח המושלם לבית או לעסק?
יש לנו פתרון מותאם אישית בשבילכם!

דילוג לתוכן